CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, March 02, 2011

Tak Perlu Ditangisi


bermulanya hari ini.....(02/03/11)..
aku xkn menangis bile fikir psl jodoh...
aku redha dan pasrah dgn ketentuan tuhan....
klau ini takdir buat aku....xpelah...tuhan sentiasa  bersama aku...

puas da aku menangis..
dr siang di bawa teros ke mlm...
dan dari mlm teros ke pagi....
dlm tidur pom pasti akn terfikir jgk psl jdoh...
mcm mane tu??
dlm hati aku akn berkata: "bila aku akn dpt pengganti dia??"
tp smpai sekarang x da jwpn jgk....
mgkin tuhan da takdirkn aku xda boyfren mase nie...
tp bila????
puas aku menanti.....

aku x prnh pts pon berdoa kat allah supaya bg aku jdoh yang terbaik...
sape agaknye jodoh aku kn....
mgkin kwn kelas....??
sebelah umah??
kwn2 dlm FB??
or org yg x pnh aku knal....ermmmm....

p/s to cik salieha: sbr itu separuh drpd iman......

0 comments:

Post a Comment