CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, March 04, 2011

♥♥ SEJUTA CINTA UNTUKMU ♥♥


Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya
Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan.....
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu
Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya....
P/S: sememangnya cinta utk si dia "A" masih lagi aku x dpt lupakan....wlaupon dia jauh..tapi cinta dia msih utuh dihati...ya allah....berikanlah dia kebahagiaan sepertimana bahagia yang telah engkau berikan padaku.. ♥♥

0 comments:

Post a Comment