CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, February 04, 2011

sehingga kini...

alhamdulillah....selama 10 hari perkenalan antara aku dan dia berjalan dgn lancar..tiada mslh...dan aku rasa sgt bahagia bila bersama dia...tidak seperti dulu....aku sengsara....ada sahaja pergadohan yg berlaku antara aku dgn si A...kali ini aku betol2 bersyukur kerana allah dah berikn aku insan yg betol2 memahami diriku..dan cukup sbr dgn sikap aku...aku kini sdg berusaha utk memahami dia..dan cuba mengubah diri aku....bkn kerana dia..tapi demi diri aku yang serba kekurangan ni....aku cuba utk berubah ke arah kebaikan...tp aku bkn jht sgt..tp x slh kn nk berubah kpd yg lbh baik...stiap hari dan stiap mase aku akn menadah tgnku utk memohon kpd tuhan agar diri aku nie sentiase di beri kebahagiaan dan kegmbiraan...tetapi kita x blh hanya merasa kebahagiaan je..kadang kala ada juga kesedihan kn...tp insyaalah aku akn berusaha utk menangani mslh2 mcm tu...mm....tentang dia....hehe...aku x pernah jumpa die...tgk mke pon x pnh....mcm mane ye??...mm sbr la...x lame lg we make on our first date...takotnye!!...mane x nye..x pnh jumpe...ktorg bhubung pon on cll n msg je....die da tgk pic aku..tp aku x pnh lg tgk pic die...adeh...berdebar kot...hehe...tp ape2 pon...aku heppy ble ada die...semoga allah restui hbungan kami berdua..klau blh biarla smpai ke akhir hayat....amin!!   =)

0 comments:

Post a Comment