CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, February 01, 2011

~ketabahan~

ya allah...kenapa cepat sgt kau menguji aku...aku seorang hamba yg tersgt lemah ya allah....kenap?....dan kenapa?..dan kenapa kau mesti uji aku sebegini ya allah....aku bru nk merasa kebahagiaan ya allah...kenapa cepat sgt kau tarik kebahagiaan tu dr aku?...ya allah..aku mohon padamu....jgn jauhkan hatinya dariku ya allah...aku sygkn dia....kini bru aku tau siapa yg layak menghuni hatiku....ya..hanya dia...MOHD ZAKI......aku bersyukur ats kehadirannya disaat aku perlukan seseorang ya allah...kau berikan aku dia ketika ini ya allah..tapi kenapa cepat sgt kau mahu dia pergi??....kenapa?...ya allah.....bglah sedikit masa lg utk aku mengenali hatinya...dan juga dirinya ya allah....aku memohon padamu....ya allah..andai kata itu yg tbaik darimu utkku,aku redha ya allah...sesungguhnya engkau tlh menentukan apa yg tbaik utkku dan juga dia...yg aku mahu...jgnlh kau ttp pintu hatinya utkku...amin~

0 comments:

Post a Comment