CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 09, 2011

saya tetap saya...

salam....dah lama aku x gunakan jari jemari aku utk tlis blog nieh....coz x bkesempatan nk spent time for this blog...so sorry....aku x taw nk cite psl ape...tajuk nye pon ntah pape la...huhuhu..."saya tetap saya"..pe mksodnye ye?? mmm....td aku tgk cerekarama kat TV3...tajuknye pon best..."CINTA BUTA"..aku salute la kat pengarah cite tuh...sgt menyentuh hati dan perasaan aku...org lain x nangis..tp aku yg nangis lbh2...tu maknenye aku hayati stiap penceritaan yg cuba disampaikan oleh along kamaluddin tu...watak2 yg blakon pon sgt bgos..aku puji sgt2...sbb ape...dorg bjaye memainkan peranan masing2 dlm cite tu..bg si debab.."FARA DIBA"...wlaupon debab,tp die berhak memiliki cinta...sama mcm aku..aku pon tahap debab jgk..tp mgkin xda rezeki lg utk aku temui  cinta...tuhan itu maha kaya kn...dia tahu setiap isi hati manusia...sumua manusia mempunyai keinginan nk mencintai dan dicintai...aku ngaku yg aku pon mahu dicintai...tapi nasib x menyebelahi aku untk dpt sume tu...siapalh aku nie kn...aku x berhak nk memaksa sape2 tok jd boyfren aku smate2...yg penting kesabaran....aku akn bsabar..dan tros bsabar....aku ingin jd sperti "FARA DIBA"...walaupon dia memiliki cinta dr seorg yang buta..tp lelaki tu x buta hatinya...dia tahu..dan dia knal siapa cinta sejati dia.."AHMAD DHANI"...indah nama tu...seindah cinta dia kepada "FARA DIBA"....wlaupon buta,dia tahu siapa cinta sbenar dia...dan siapa yg masak "LEMAK JANTUNG PISANG"....cuba menipu..tetapi naluri hati x blh ditipu...klau kte mencintai seseorg, setiap inci pergerakan dan body language seseorg itu,ianya tidak blh ditipu....kerana ianya sdh sbati dgn hati dan perasaan kita...ya....begitu juga dgn aku...aku x mampu nk tipu diri aku...sehingga ke saat ini..nama MOHD AKHMAR B MOHD NASIR...masih segar dlm ingtan aku..ya allah....smpai bila aku harus mcm nie...aku msih x mampu nk lupakan dia ya allah...tak henti2 aku berdoa supaya aku dpt jdoh yg baik2...tp msih juga aku x nampak....aku pasrah dgn ketentuan tuhan...klau aku ditakdirkn single smpai bila...aku redha dgn kehendak-nya....mgkin itu yg tbaik utk aku...aku cuba..dan teros mencuba utk lupakan dia jgk....ya allah..bantulah aku ya allah!!!

0 comments:

Post a Comment