CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 05, 2011

new year..new semester....

salam...da lame x tulis blog nieh...alhamdulillah sehingga ke hari ini aku masih sihat dan waras lg.syukur yang x terhingga pada tuhan yang maha pencipta sekalian alam...tahun 2010 sdh pon pergi meninggalkn kita..dan 2011 sdh pon menapak di dalam kalendar hidup manusia...selamat datang diucapkan kpd 2011....semoga tahun baru yang hadir ini akn membuatkan hidup aku lg bermakna dan bererti hendaknya..semoga juga pada tahun baru ni, aku  mampu ubah hidup aku..perjalanan aku dlm pelajaran..dan juga dapat menghidupkan semangat yg baru dlm idup aku...allah itu maha mengetahui...sesungguhnya aku hanya mengharapkan yang terbaik dari-nya...aku panjatkan doa kepada tuhan setiap masa..semoga allah memberikan yang terbaik dlm idup aku....

0 comments:

Post a Comment