CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 05, 2011

warna-warni hidup saya...

setiap hari sy tido...
setiap hari sy makan....
setiap hari sy mandi...
setiap hari jgk sy belajar sesuatu dlm hidup sy...

tapi....
hampir setiap hari jgk hidup sy kosong....
tanpa ditemani sape2...
sy  x taw cmne sy nk dptkn someone yg blh isi ruang kosong tu..
sy da cri..tp x jumpe...
sy tpakse jgk harungi hari2 sy sorg2...

cemburu??
ye mmg sy jelez ngn kwn2 yg sdg bahagia....
dorg ada boyfren....
tapi sy???mmm xtaw la ble...
stiap hari dgr dorg ckp I LOVE U...
dan setiap kali tu jgk la aku menangis dlm hati.....
dorg x nmpak...
cume aku je yg rase mcm tu.....
tapi aku da ttp pintu hati aku....
sbb aku rase yg aku nie x lyk lg nk berkasih...
mm mgkin nie cara yg paling tepat utk aku hindarkn dari sume tu...

p/s: aku perlu tabah dlm hadapi sume nie...aku masih beruntung sbb aku ada fmily g masih lg sygkn aku....dan seorg kwn yg sentiasa nasihatkn aku...wlaupon dlu x pnh knl dgn die..but skunk aku taw yg die adlh seorg sahabat....HAKIM....ya...dialah orgnye g aku ckpkn td...dia slalu nasihat aku...dgn dia, bru aku ingt yg allah n family aku msih sygkn aku.....!!

2 comments:

arxar

salam. sweety~ dun be sad. that's life kan? sometimes kite rase happy. sometimes kite rase sedih. & bile kite rase sedih, kite akan cmburu tgk org laen bahagia. tp kite kene ingat Allah tu maha adil. Allah sentiase ade dekat ngan kite. amalkan doa ni selalu.

"La tahzan innallaha ma'ana.(Jgn bersedih, sesungguhnya Allah ada bersama kita)

harap arxar dapat tlg awak. tak banyak tp sikit pun jd la. jgn sedih ye syg :)

♥♥ cik_gojez ♥♥

to arxar: wslm..thanx awk....now i'm trying to chill..heppy2...insyallah sy akn amalkn doa tu....thanx 4 bing my frenz....=)...love u sweet!!

Post a Comment